13 Nisan 2016 Çarşamba

Karma Felsefesi El Kitabı…


Her eylem için eşit ve zıt bir tepki vardır.
Sir Isaac Newton
Bu ilke, Karmanın özüdür: Tüm düşüncelerin, duygu ve eylemlerin kaçınılmaz sonuçlar vardır. Karma, hiçbir şeyin önceden düzenlenmediğini savunan bir temel doktrindir; her şey kendisinden bir önce gelenle birlikte mantık çerçevesi içinde çözümlenir. Ayrıca, Karmanın ilkeleri evrenseldir. Karmayı anlamak için belirli bir dinsel inanç ya da dogmaya bağlı olmak gerekmez.

Karma Felsefesinin El Kitabı, ‘’ Karma İşleme Fabrikası ‘’nda size rehberlik edecektir. Bu teknik, kendiniz akında iç görü kazanmak ev bazı konularda da farklı biri olmak amacıyla uygulayacağınız, güçlü bir tekniktir.

Dokuz gün sürecek özel bir Karma Arınma programı olan Karma Shakti Kriya da, bazı Karma tiplerinden kurtularak bireysel ve manevi gelişiminizde katkıda bulunacaktır.
Yazıma bir itiraf ederek başlayayım; Karma felsefesini ne kadar çok duydumsa hakkında o kadar az şey biliyorum. Bu kitabı görünce ve kitap ince olunca, el kitabı diye de tanıtımı olunca beklide bu felsefeye başlamak için doğru kitap budur diyerek kütüphaneden bu kitabı alarak okumaya başladım.

Yaşam bir okuldur ve bu okula girebilmemiz için gerekli olan belge doğum belgenizdir. Okuldan mezun olanların ödülüyse ölüm belgesidir. Bunun sonucu olarak da yaşam okulunda BAŞARAMAMAK diye bir şey yoktur.
Arandakapila
Yine bir itiraf kitapta anlatılanların ancak yarısını anladım. Teknik terimler bana fazla geldiyse de anladığım diğer yarısına bakarak kitabı iyi ki de okudum dedim. Çünkü anlamadığım diğer yarısı benim bu konuya merakımı arttırdı ve Karma Felsefesi konusunda daha çok kitap okumaya karar verdim.
Karanlıktan korkan bir çocuğu kolayca bağışlayabiliriz, yaşamın gerçek trajedisi, yetişkinler ışıktan korkmaya başladığında ortaya çıkar
Platon

Sizde eğer Karma Felsefesine ilgi duyuyorsanız okunabilecek kitapların arasında olan bu kitap sizde yeni kapılar açabilir beklide. Okumadan bilemesiniz değil mi?
Bir de kitabın sonunda dokuz günlük bir arınma programı verilmiş. Program fiziksel olmaktan daha ziyade düşünsel. Mesela bu dokuz gün boyunca hiçbir şey ve ya hiç kimseyi eleştirmeyeceksiniz.Yapması hem kolay hem de bir o kadar zor bir arınma programı bu. Ben uygulamayı düşünüyorum açıkçası. Programı başarı ile tamamlar mıyım bilmiyorum ama denemek istiyorum. Nasılsa yaşamda BAŞARISIZLIK diye bir şey yok… En azından Karma Felsefesinde.

Sabah akşam sizi başka biri yapmaya çalışan bir dünyada kendinizden başka bir olmamak için bir insan gücünün yetebileceği en büyük savaşı vermek ve bu savaştan asla vazgeçmemek gerekir.
Cummings

Savaşımıza, direnerek devam etmek dileği ile…
Sevgiler…




6 yorum:

  1. Dokuz gün boyunca hiçbir şey ve ya hiç kimseyi eleştirmeyeceksiniz.
    Zaten bunu becerebilsem olayın özünü anlamış olurum herhalde oysa kendimi eleştirsem :) insana çevresindekileri eleştirmek hep kolay gelir.
    Aaaa o bunu yaptı ama ben asla yapmam vs vs vs
    Ne diyelim Allah işimizi kolaylaştırsın.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ben sanırım bunu başardım, artık pek insanları eleştirmiyorum kendi küçük dünyadayım daha ziyade eleştiri gözlerimi dışarıya değil içe yönelttim. yorumunuz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Haftanın blogu etkinliğinden geliyorum :) takipteyim, sizi de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hatice hanım ben zaten sizin blogunuzu takip ediyorum... derz problemimi çözecek bir formül hakkında bile konuşmuştuk. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. merhaba, bloğumda her ay bir kitap çekilişi yapıyorum sizi de beklerim. 22. kitapdayız ;)
    sevgiler
    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  6. obiranne.net'i soslubadem olarak zaten severek takip ediyorum...

    YanıtlaSil